CONTACTEER DAG PANDA
Je kan ons enkel rechtstreeks contacteren om volgende redenen:
Je wil een fout melden
Je merkt dat er iets niet correct is op onze website. Bijvoorbeeld: aanmelden lukt niet, een link werkt niet, wetgeving is veranderd,… Onze medewerkers bekijken dan jouw meldingen en we zetten de fout zo vlug mogelijk recht.
Je wil je mening kwijt
Zeg wat je goed en wat je minder goed vindt. Alle opmerkingen en suggesties vinden we belangrijk. We sturen je zeker binnen 7 werkdagen een mailtje dat we jouw suggestie, idee of opmerking ontvangen hebben. We proberen zo veel mogelijk rekening te houden met suggesties.
Een fout of suggestie melden:
Dag Panda luistert. Stuur een mail naar hallo@dagpanda.be
Je hebt een klacht
Een klacht dien je pas in wanneer je vindt dat we onze eigen regels overtreden. Bijvoorbeeld: we hebben je persoonlijke gegevens doorgegeven.
We gaan na wat je klacht is en wat er gebeurd is. We willen je klacht zo snel mogelijk beantwoorden en willen daarbij de termijn van een maand (van ontvangst tot vertrek van de klacht) niet overschrijden. Gebeurt dit toch, omdat de klacht meer onderzoekswerk vereist, dan verwittigen we je hierover. We beschouwen een klacht als afgehandeld als deze naar behoren en in de lijn van de klacht beantwoord is of als jij ons een seintje geeft dat het in orde is.
Een klacht melden?
Klachten worden opgevolgd door onze kwaliteitscoördinator.
Stuur een mail naar greet.demey@vzwkompas.be
Contactgegevens
Dag Panda, vzw Kompas,
Botestraat 131-133,
9032 Wondelgem
Ondernemingsnummer BE 43.255.356
Tel: 09/216 26 60